This page has moved to a new address.

Inschrijving Online Cursus sluit bijna...

Woonblog my industrial interior: Inschrijving Online Cursus sluit bijna...

donderdag 28 september 2017

Inschrijving Online Cursus sluit bijna...

Wil jij graag antwoord op de volgende vragen?
  • Hoe maak ik mijn interieur tot een industrieel geheel?
  • Welke soort industriële woonstijl past bij mij?
  • Hoe creeër ik warmte en sfeer in mijn industriële interieur?
  • Welke meubels en accessoires passen in mijn industriële interieur?
  • Welke kleuren en materialen kan ik in een industrieel interieur gebruiken?
  • En wil je nog veel meer industriële en praktische tips & tricks ontvangen om meteen te gebruiken voor jouw industriële interieur? 
 
Lees ook: Preview Online Cursus Industrieel Inrichten

In de Online Cursus Industrieel Inrichten krijg je daar antwoord op. Voor € 24,99 in 20 lesdagen krijg je praktische tips en tricks om meteen mee aan de slag te kunnen. De 1e lesdag start zondag 1 oktober en de 20e lesdag vindt plaats op 9 november. Je krijgt om de dag een lesdag toegestuurd via mail.

Nog meer informatie >>

https://myindustrialinterior.avayo.nl/


Let op! De cursus start zondag 1 oktober en je kunt je tot 30 september aanmelden...


Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage